Branding voor kleine ondernemingen. Het kan. Word de leider in jouw klassement!

Hoe kom jij aan meer klanten en win je de race van je concurrenten? Hoe bouw je aan naamsbekendheid, val je op en vergroot je jouw marktwaarde? Dat kan door te groeien van onderneming naar merk. Een aantrekkelijk merk dat door klanten wél gevonden wordt. Een merk dat klanten bindt. Ja, dat is mogelijk! Mogelijk met Versterk-je-Merk.

Connect on Twitter Connect on Facebook Connect on LinkedIn

Programma

Weet wie je klanten zijn, wat ze beweegt en motiveert. Begrijp wat ze van jouw merk verwachten. Alleen dan kom je tot een heldere marketingvisie.

Met Versterk-je-Merk ga je via vijf Versnellingen. antwoorden helder krijgen op vragen als:

Versnelling 1.   Wat is jouw verhaal?

Wat heeft jouw onderneming de markt te bieden? En waarom? Wat is jouw ‘authentieke’ verhaal?

Versnelling 2.   Wie is jouw ‘ideale’ klant?

Wie is je klant? Wie behaalt het grootste voordeel door van jou af te nemen? Waar zit hij op te wachten? Waar is hij te vinden?

Versnelling 3.   Jouw ‘relevante’ aanbod.

Hoe moet jouw aanbod eruitzien voor de markt? Waar moet je jouw aanbod aanscherpen?

Hiernaast wordt de basis gelegd voor de bedrijfspresentatie en pitch. De basis, zodat deze verder aan te kleden is voor diverse doeleinden.

Versnelling 4.   Positionering & Propositie.

Hoe ga je dit dan vertalen in woord en sfeer? Hoe ga je verbinding maken met de markt?

Versnelling 5.   Actieplan – Draaiboek op A4.

Hoe ga je de markt benaderen? Waar ga je jezelf laten zien en hoe ga je een goed gevoel kweken? Welke stappen ga je concreet zetten?

De genoemde stappen lijken eenvoudig, toch slagen ondernemingen hier zelden in op eigen kracht. Het is vaak erg lastig om dit voor jezelf en je onderneming uit te zoeken, te verwoorden en te vermarkten. Echte ondernemers schakelen hierbij dan ook een kritische en betrokken sparringpartner in als Nulduizend.

Versnellingen overslaan.

Mocht je enkele versnellingen willen overslaan, dan is dit mogelijk als jij de kennis reeds hebt. Hiervoor werken we met een screening. Zie onderaan bij Voor wie.